26. ledna 2018

Domeček pro panenky 3. díl - sprchový kout a záchod návod

A ve správném domečku nesmí chybět koupelna. Tahle ještě sice není úplně ještě hotová, ale uvidíme, jak budu postupně doplňovat






















Především jsem tvořila sprchový kout.
Základ byla velká nádoba od prekarbonátu, objem myslím 3 nebo 5 litrů.

Spodní část jsem uřízla tak, aby byla vysoká tak akorát. Barbíny mají sprchový kout sice ve výšce krku, ale panence Eviččce je akorát.

uřízla jsem přední a boční část tak, aby vzniknul prostor pro vchod do sprchy, ale pevné ruky jsme zachovala všechny čtyři.

Další fází byly "dlaždičky" V tomto případě se jedná o fixy na textil, které se s lihovkama jediné nestírají.

Dalším počinem byla sprcha s vodou. Kus kovového ramínka a nalepený provázek
také sprchový závěs jsem dodala - na provázku a shrnovací.

A ještě drobný detail ve formě držáku na ručníky - tohle víčko sundáte třeba z džusu nebo oleje při prvním použití

A ještě záchod . Ten mi dal zabrat. Ale opět jsme využila zbytek z kanystru od prekarbonátu
 Dvě víčka a kousky šroubovacího uzávěru. Z části ucha jsem udělala i nádržku na vodu a trubku, ale moc se mi to tam nelíbí. Slepeno opět tavnou pistolí

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.