24. ledna 2018

Domeček pro panenky 2. díl - křeslo, kanape a stolek návod

sedačka a křesílko.





Materiál:
zbytky látek, zbytky molitanu 1 cm tloušťky, staré krabičky.
A tavná pistole.

Na stolek pak stará špulka od provázku a papíry.

Asi by bylo lepší některé kusy než lepit tak šít, ale nějak jsem měla "nešicí" náladu, tak je to lepené.

Střihy a tvary - ani nejsou. Prostě jsem to dělala tak nějak od oka.


Jako základ jsem vzala krabičku - na kanapíčko delší a na křeslo kratší.

 ustříhla jsem molitan tak, aby šel kolem dokola krabičky a stejně tak i látka a oblepila to pistolí
na zádech, kde je překrytí látky, bude opěrka
 Opěrku jsem udělala z dalšího kusu molitanu a látky. Tyto kusy budete potřebovat 3
jeden dlouhý na zádovou opěrku - délka je stejná jako délka základu. Dva kratší na opěrky pod ruce - ty jsou široké jako kratší strana a je třeba připočítat i šířku zadní opěrky.  Opěrky budou napůl ohnuté, aby nahoře byl hezká oblouček a zároveň se skryly všechny okraje látky. S tím je při měření taky potřeba počítat.
Opěrky zabalíme do látky tak, aby byly všechny hrany byly kryté
přilepená záda
 připravený bok
a kompletní křesílko. Příště bych místo lepení opěrky radši napůl přišila, lepidlo je dost vidět.
 polštářky jen z kousku molitanu.
 kanapíčko

A ještě stolek. Základem je špulka. Tu jsme jen oblepila papírem a na okraje použila washi pásku na začištění.






1 komentář:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.