18. března 2017

R burger a minigolf a Pohádkové Krkonoše

Až vás omrzí lyžování, nebude vidět na krok kvůli vánici a nebo prostě budete potřebovat v Krkonoších změnu, tohle je skvělý tip na jídlo i zábavu pro děti. Takže vzhůru do Svobody na Úpou.

R burgry a minigolf troufám si říct, že jsou ty nejlepší burgry, jaké jsem jedla.
Pokud tam vyrazíte, rozhodně si zavolejte předem pro rezervaci.

A jak to tam vlastně vypadá?
Najdete je ve větší hale, kde převážnou část tvoří minigolf a na zbylé části je kuchyň a  a několik stolů. Koncept je jednoduchý, ale skvěle funguje a má to hlavu a patu.



A zatímco čekáte na jídlo, děti se vyřádí na minigolfu, já si taky zahrála. A Jídlo? Domácí limonády, domácí tlusté hranolky... a jen tak mimochodem jsme tam museli 2x. Poprvé jsme ty burgry tak rychle sežrali, že jsem to nestihla ani vyfotit a vzpomněla jsme si na to až nad prázdným talířem... a můj favorit je burgr se žampionem portobelo.... a salát z polníčku a kozího sýra, velmi žravé...






A hned vedle restaurace najdete  Pohádkové Krkonoše.  Prohlídka určitě stojí zato. Několik místností a i sklep plné stylových pohádkových postaviček. Je to moc hezky udělané, jedna z nejlepších podobných inscenací, jakou jsem viděla.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.