16. prosince 2016

Vánoční kolíčky - návod na tvoření i s těmi nejmenšími

Ozdobné kolíčky původně na prádlo. No to není konec konců nic nového. Už jsem je dělala několikrát. Ale teď jsem přemýšlela, jak se vyhnout matlání barev. Prostě temperky a dvojčata, to je trochu náročnější na přípravu, hlídání a hlavně pak uklízení... Takže jsem zapátrala ve svých zásobách a dostala nápad. Izolepa. Respektive barevné lepicí pásky s obrázky s různými motivy. Nakonec jsem použila washi pásky z Tchiba z loňské kolekce a na barevné izolepy z Lidlu už nedošlo. Návod níže....


 Takže co budete potřebovat? Fantazii se meze nekladou.

Tak především dřevěné kolíčky na prádlo. Pak zmiňované pásky místo temperek na pokrytí základu. No a pak co máte doma. Kousky filcu na obličej, čepičky.... (lze nahradit tvrdším papírem), stužek třeba pod krk, nalepovací očíčka, provázky nebo chlupaté drátky na ruce a nohy a na konec třeba rukou třeba korálky. Já použila jen chlupaté drátky. 
A z dalšího lepidlo na papír, já použila také oboustrannou lepicí pásku a samozřejmě nůžky a lihovou fixu.
Napřed jsem si nakreslila pár návrhů - něco podle internetu, něco jen tak... stačí zadat kolíčky a ono vypadne spousta obrázků


A jak na to?
Oblepte kolíček páskou. Po několika kolíčkách jsem zjistila že čím delší, tím lepší
nezapomeňte na ruce a nohy. Ten chlupatý drátek je lepší jen na ruce, je moc tlustý. S tenkým provázkem by to nevadilo.


připravíme si hlavičku - nakreslíme ji na filc mizícím fixem, nalepíme oči, čumák, dokreslíme, co je potřeba




Filc dobře drží lepidlem na papír v tyčince.
No a nalepíme na kolíček. Lepidlem na papír mi to moc na washi pásce nedrželo, tak jsem použila právě oboustrannou lepicí pásku.



No a pak doplňky. Pro kočičku sukýnka ze široké washi pásky. Opět přilepit oboustrannou páskou a kolem dokola kolíčku ještě tenkou washi páskou jako páskem.



A pejskovi třeba pásek z filcu a taky čepičku s bambulí a bílým lemováním. Možná by neuškodila i třeba mašlička pod krk....


A to je všechno... další várka zas někdy příště





Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.