13. srpna 2016

Dinopark Plzeň

Musím říct, že jsem ještě v žádném dinoparku nebyla. Tak tohle byla premiéra. A ten plzeňský mi přišel celkem hezký.






Krásné modely dinosaurů, z větší části pohyblivé. Hezky udělaný 3D film vhodný i pro ty nejmenší. A vše citlivě  umístěné mezi vysokými stromy v prostorách botanické zahrady.

Ale zas ta cena... prostě je nás pět a už je to hodně poznat. Park relativně malý, obejdete za 15 minut a dalších 10 minut strávíte filmem. A zapomněla jsem na velké dětské hřiště, které to docela zachrání. Čas natáhnete tak o další půl hodinu.

Ovšem pokud mezi tím neutratíte další hříšné peníze za dino zmrzlinu (65,- do čepičky) dino tetování (80,-) dinogril (párek v rohlíku 25,-) a neskončíte z toho na dinozáchodě (to mě docela dostalo). Děti vás zaručeně dotáhnou do Dino obchodu (hopík asi za 45,- a dinovejce uvnitř s dinosaurem asi 110,-) Jo kdo umí, ten umí. A nezapomeňte vynásobit počtem dětí. Jo, asi jsem krkavčí matka. Dostali každý kopeček zmrzky a bylo...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.