14. července 2016

Geoboard

Potřebovala jsem dárek ke svátku pro Myšičku a Koblížka (slaví ho spolu). A na geoboard jsem si myslela už dlouho. Jenže pak se na Woodooland  objevila limitovaná letní edice a já byla ztracená. Limetková je prostě úžasná barva a už byl můj.




Reakcí dětí jsem si nebyla úplně jistá, ale předčilo to hodně mé očekávání. V podstatě se od to nehnuly. Ten starší si tvoří bludiště a jezdí kuličkou a prstem, ti menší nandavají a sundavají gumičky.

Určitě se doma podívám ještě po nějakých korálcích s velkou dirkou, to bude mít úspěch u Myšičky. Gumičky máme v zásobě i své vlastní z drogerie, těch je velká spotřeba a určitě budu muset koupit i nějaký pytlíček na gumičkové náramky. Tato lavina nás minula a nemáme ani jednu pidigumičku.



A ještě několik poznámek k Woodooland a jejich geoboardu. Je úžasný. Krásně zpracovaný, kolíčky se dají vyndat a zandat. Kromě desky, kolíčků a gumiček (včetně náhradních v pytlíčku) jsou přiloženy ještě zalaminované hrací šablony - jednak vzory pro tvoření a bludiště a taky návod na několik her, ke kterým lze geoboard využít. Takže se zabaví i starší děti a dospělí.  Oceňuju zejména tu laminaci. Děti měly okamžitě tendenci to polít a zmuchlat, ale nepodařilo se. Stejně tak oceňuju umístění do Ikeapytlíku se zapínáním. Přesně takhle ho používám na puzzle a další hry, které nechci, aby se poztrácely.


Na Geoboard vyrábí i puzzle na kolíčky, Taky jsem o nich uvažovala, tak možná dokoupím k vánocům.
Geopuzzle - auto v garáži Geopuzzle - mořský koník (červený) 

Na maxi geoboard jsme narazili i na dětském dnu v Semtěži. Byl z desky a hřebíků, ale tam bych se bála bezpečnosti, přeci jen se naše děti hodně strkají. Pro větší ale proč ne. A starší děti rády pomůžou při výrobě.


2 komentáře:

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.