1. května 2014

Velké tašky nejen na kočárek

Tašek už jsem našila hodně, tak trošku rekapitulace. Celý článek najdete také na Fler Blogu


Začalo to vlatně úplně nevinně. První dítko v kočárku a nákup. Všechny tašky byly beznadějně malé a nákup se nevešel. A nebo měly krátká ucha a přes to madlo prostě dát nešly. A do čeho se nevejde deset kilo brambor, to není taška. Tak jsem sedla ke stroji a ušila první kousek....
image



A postupem let vznikla opravdu vymazlená taška.  Mám jí na kočárku, chodím s ní na nákupy, stěhovali jsme v ní i knihy, vozíme v nich věci na chatu... Unesou absolutně všechno, jsou pohodlné na nošení a velmi skladné. A kromě toho, chlap se s vámi nebude hádat, že je něco v modré nebo tyrkysové tašce, kočku pozná bezpečně....



Je pohodlná přes rameno i praktická na kočárek díky regulovatelnému popruhu

image
image
Vznikla i verze s boční kapsou a přídavnou připínací taštičkou, takže tato taška nahradí i kabelku.
image
image














Tašky jsou ušity z voděodolné kočárkoviny. Mají veselé vzory i barvy, neprotečou, nešpiní se. Jen je otřete hadříkem a nebo vyperete. Mají dvojité švy a pevné popruhy, které zajistí vysokou nosnost. Navíc jdou po stranách zmenšit,  a hlavně složit do malého balíčku a ten se vejde do každé kabelky.
image
image
image
Zapínání víka má regulaci na tři řady patentek, takže tašku zapneme, ať jí nacpete sebevíc.
Různé typy zmenšení - na fotce modrá je maximální, růžová má zmenšené boky nahoře pomocí patentek a červená je složená do víka jako do malého balíčku a vejde se do kabelky či pod kočárek.
Popruhy se dají regulovat podle potřeby od 50 do 100cm. Přesně je přizpůsobíte každému kočárku, takže taška neplandá a jde pohodlně nandat. Stejně tak si i na nošení přes rameno můžete popruh zkrátit, jak je vám pohodlné.
A popruh udělá moc. Mám jich 8 barev, takže rozveselí každou barvu.
imageimageimage








Na přání šiju také s extra dlouhými popruhy pro široké kočárky na dvojčata.
Tašku na kočárek je vhodné doplnit poutky na bocích také háčky na suchý zip. To zajistí pohodlnou manipulaci s splnou taškou a její sundavání z kočárku.
imageimageimage
A trocha inspirace... ani jsem ještě nestihla vyzkoušet všechny barvy a vzory, co mám ve vzorníku, ale pracuje se na tom, kombinací je nepřeberně.

image image image image image image
image image image image image image
image image image image image image

3 komentáře:

  1. Potvrzuju, tahle taška je opravdu geniální. Nedávno jsem si ji ušila (měla jsem v počítači návod stažený už asi rok), odtahala v ní na kočárku několikero nákupů a maximální spokojenost. Hezky vypadá a fakt toho dost unese. Takže ji chce i tchýně, mamka a obě švagrové :-). Samozřejmě autorská práva respektuju a v žádném případně nehodlám tašku šít nějak na kšeft, ale využití návodu (a nápadu) pro rodinu doufám nevadí :-).
    Ty regulovatelné popruhy jsou super nápad, u té mojí tašky mě to nenapadlo a je fakt, že občas s nandáváním na madlo kočárku trochu bojuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně že taška pro rodinu je v pořádku... Jen neprodávat. A jsem ráda, že se osvědčily nejen mně....

      Vymazat
    2. Jak jsem už jednou psala, taky jsem si tyhle tašky ušila. Nejdříve z pevného plátna. Pak jsem díky Vám objevila kočárkovinu a ušila jsem megatašku do porodnice. A právě mám rozešitou verzi na kočárek, s mírným "tuningem" :-), bude mít vzadu přídavné šle: bydlíme ve čtvrtém patře bez výtahu. Hotovou tašku zveřejním, jestli ji do porodu stihnu došít :-)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.