31. října 2013

jahůdková


4 komentáře:

  1. To je zase várka:-) Tak mě napadá, jestli to prckové unosí, přece jen už máš solidní nálož plínek:-) Nebo to už šiješ pro někoho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no máme jich trochu víc. A já jsem na plíny magor, jak se okoukají, třeba za 2 měsíce, tak jdou z domu. Krom toho teď jedeme jen v kapsovkách a těch cca 40 kousků je tak akorát.... Ale nějaké přebytky jsou a bazárek k tomu https://picasaweb.google.com/100499987172504824015/ProMoncu?authuser=0&authkey=Gv1sRgCOWy7LrPpPjh3wE&feat=directlink

      Vymazat
  2. Jahůdkový vzor na PULu se mi moc líbí. Z odstřižku jsem ušila růžovo-jahůdkovou látkovou vložku.
    Kdyby jste se chtěla zbavit pár zbytků PULu o rozměrech zhruba 25x 20cm, moc ráda od Vás koupím. Šiju zásobu menstruačních vložek a líbílo by se mi ušít je co nejpestřejší. Odpovědět můžete i na mail buzkova.r#czechglobe.cz. Zdravím a těším se na další módní přehlídku kapsovek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rukodělko určitě nezbylo... ze 2 čtverců jsem udělala svrchňáčky a 3 kombinované plínky..., takže už není ani na další uši...

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.