15. září 2013

tři žirafy

trošku divný název, že? Ale jedná se o soutěž. Najdete jí na http://nastya-solne4naja.blogspot.ru/2013/07/zirafnoe-nastroenie.html

téma je jasné - žirafy. Podmínkou je vytvořit něco na téma žiraf a je jedno co. Takže pokud máte něco v šuplíku, určitě to zkuste taky...

Já jsem přemýšlela, co vlastně doma mám žirafího. No jednoznačně plíny!!!!! A to tam ještě nikdo nemá!

žirafí minky

a tady v akci....




a ještě dvě další úpletové žirafí 



a ještě muchláček navíc

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. ani nemusím vyhrávat, jen mám ráda podobné soutěže a ukázky prací ostaních

      Vymazat
  2. Koukla jsem na ukázky a je skvělé, jak je to rozmanité:-) Tolik žiraf po hromadě se jen tak nevidí:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná spousta žiraf :-). Bych se i zapojila a přihodila něco svého, ale v azbuce se poněkud (spíš úplně) ztrácím :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.