16. srpna 2013

zavinovací triko

Chtěla jsem vyzkoušet nový střih na tuniku/šaty z posledního Ottobre, střih 19. Je fakt hodně dobré. Ale přeci jen jsem si nebyla jistá, jak moc střih bude sedět, tak jsem střihla z látky, které mi nebylo líto. Střih se mi moc líbil. Ale tričko si nakonec odvezla kamarádka, která se mnou byla na chatě... Látka mi moc neseděla a taky střih bude potřeba upravit. Především dát přídavky na švy, v mém případě ještě trochu přidat přes prsa. Taky jsem použila bavlněný úplet místo viskózy a to byl taky rozdíl, střih to zmenšilo. Také pásek vzadu příště  vynechám, je sice dobrý, ale na vyšší postavu než je ta moje. Kamarádce sedělo dobře, je o dost vyšší.
A ještě spotřeba látky. Stačilo mi 1,5m, teda nevím, proč v Ottobre píšou 2,15m. Kromě toho, že jsem trochu zkrátila rukávy, jsem všechno dělala podle střihu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.