31. srpna 2013

Potahy do auta

I takovéhle věci jsou potřeba. Do autíčka něco proti ušpinění, okopání a propocení.
Při třech dětech, psovi a velkému horku je třeba se bránit i takhle.



 Potahy jsou z českého kanafasu vzor Šimon. Moc příjemná a pevná látka. Já bych vybrala něco veselejšího, ale tohle je výběr mé drahé polovičky.
Zepředu jsou potahy dvojité a uvnitř s vatelínem, právě proti nadměrnému pocení. Na zadní tři sedačky jen dvojitá látka bez výplně. Na všech 5 sedaček jsem spotřebovala cca 5m.

U předních sedaček jsem udělala i krytku zad - děti kopou nožičkama, botičkama a už to začínalo být znát. Takže krytka proti okopání je udělaná z černé kočárkoviny od www.gabinka.cz a obrázky jsou ze zbytků pulu, aby to šlo snadno otřít. Potahy jsou tvarované přesně podle sedaček, samozřejmě jsem udělala i místo na připínání pásů a bylo potřeba brát v úvahu i to, kde jsou airbagy.
Vše drží pomocí pásků a patentek  


2 komentáře:

  1. Dobrý večer!
    Objednávali jsme si potahy u profi firmy a překvapilo nás, že máme u předních sedaček i postranní airbagy - a muselo tomu být uzpůsobeno i ušití potahů ("vytrhávací" šev), tak na to pozor :-)
    Jinak dneska jsem cídila zakopané a zadrobkované auto, takže jsem o něčem takovém začala přemýšlet.. a bum :-) předběhla jste mě :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.