24. července 2013

Miminkovská propínací trička

Oblíbila jsem si tahle propínací trička. Šiju je podle svého střihu z příjemného fineribu. Jsou dostatečně teplé jako druhá vrstva na bodýčko a zároveň se skvěle oblékají i svlékají. A jako ozdoba úžasné velurové nažehlovačky od bibu
Jen ty baby druky mi dělají potíže. Nějak mi to nejde ani půjčenýma kleštičkama. Takže jestli máte někdo tipy, jak cvakat aniž by udělaly dirky vede a pouštěly oka, pište. Stejně tak, jestli někdo víte, jak druk vypreparovat a vyměnit.










5 komentářů:

  1. Susu,
    právě jsme objevila Váš blog!
    Super šití i s návody!
    Čekáme mimi, tak se budu inspirovat :-)
    Díky moc !
    Přeji krásný tropický víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Proto já místo baby druků dávám raději plastové (plenkové) patentky, sice jsou "tlustý", ale oka mi to nepouští :-) Jinak ta trička jsou fakt parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Podkladam vliselinem, ale taky to neni vzdy ono. Hezke tvoreni. Renata.

    OdpovědětVymazat
  4. já ty patentky prostě neumím nandat, začlo se mi to kolem párat, i když byly podložené. Tak nevím. A ty plastové, zas na tyhle malé věci jsou moc tuhé a velké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to neni nejaka spatna varka patentek. Mohou byt ostre a pak to proseknou bez ohledu na podlozeni vliselinem. Zkusila bych jeste nejake jine, treba nejake barevne. Renata

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.