15. června 2013

Mikina s podšívkou

 Tuhle mikinu jsem došila po víc než roce.  Hurá!!!! Stříhla jsem jí už minulý únor.... Hnědý flís a úpletem uvnitř. Ještě jí pak budu upravovat a zmenšovat přes bříško, zatím je potřeba tak, jak je. Pupík už je velký... ale za chvíli už budou dvojčátka venku a břicho (doufám) o hoooodně menší.

A ještě malá anketka: jak dlouho máte rozpracovaný svůj nejdelší šicí projekt, který chcete dodělat? A co to vlastně bude?
Já tam mám ještě softovou bundu pro svou drahou polovičku a ne a ne se k tomu dostat....


PS: Asi jste si všimli, že článek je načasovaný dopředu. Takže projekt pokračuje, mikču musím zúžit přes pupík, kila po porodu už mám dole... 


3 komentáře:

  1. Tak já mám rozpracovanou velice jednoduchou sukni do nápletu - rok :-). Už byla ušitá, ale nějak divně seděla, tak jsem odpárala patent, upravila a teď čekám na vhodnou barvu nití v OL :-). A rozešité těhotenské kalhoty jsem vyhodila po 11 letech :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A já mám rozešitou pachworkovou deku z barevných kostiček už 14let .-) kostičky jsou sešité, stačí jen našít vhodný lem dokola, přidat vatelín a podšívku a jeto...no jo, ale kde vzít na to ten čas...Až ji jednou budu mít, můžu prohlásit, že to je moje celoživotní dílo :-)))))

    OdpovědětVymazat
  3. Mikča vypadá bezva a ty kila dole závidím:-))))
    Hmm, a nejdelší šicí projekt .... quiltík od podzimu.... ale mám čas, je pro tchyni pod stromeček:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.