14. dubna 2013

Pánská softka

Tak tenhle poklad pro svou drahou polovičku šiju už od loňského února. Šít bundu na slona a ještě k tomu bez střihu, to byla výzva. Přiznávám, že jsem to párkrát vztekle zahodila a nechala pár měsíců uležet. A inspirace střihu ve stylu "je ti tahle bunda dobře? Můžu to střihnout podle toho?" "Jo, ta je mi dobře" a pak se ukáže, že teda vůbec nesedí, rukávy jsou krátké.... no klasika... Ale povedlo se.

Je z bundy nadšený, dokonce ji začal nosit ještě předtím, než jsem stihla dodělat kapsy... Ale na teď je to teda ideální část oděvu.



Takže šedá softka střižená ze 2 metrů softu (ze kterého nezbylo ani na kapesník....), doplněná reflexními proužky okolo kapes a na bocích. Použila jsem zip se zátěrem.



 Kapsy jsou nakládané a přístupné jak ze zhora, tak z boku. Hlavní požadavek byl jako u krtečka a kalhotek - aby byly velké....










Pásek na úplném konci zipu dole. Docela se osvědčil, aby se bunda dala dobře stáhnout a předek se neotvíral.

A ještě klasika na zužování rukávu na suchý zip



2 komentáře:

  1. Krásný kousek! Takovou by potřeboval i můj muž, ale na to nemám nervy:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Mému manželovi na hotovou softku už 2 měsíce přišívám reflexní pásku :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.