2. května 2012

Plenky s odklápěcíma ušima

Konečně jsem se dostala zase k plínám. Teď bylo venku už docela hezky, ale zas bylo vyplé topení, tak špatně schly a měla jsem jich málo.


Poslední dobou jsem si oblíbila střih s odklápěcíma vkládačkama. Měla jsem zatím jen proužkovatou zelenou v kombinaci úplet/bambusové froté oboustranné. A docela se mi osvědčila. Hlavně co se týká délky schnutí. Ale vkládačku to chce ještě jednu přidat.

Taky jsem měla doma nějaké zbytky, které jsem potřebovala zpracovat. Tady jsou plenky v kombinaci různé úplety a uvnitř jsem trochu inovovala. Ze zbytků tam je froté oboustanné, biobavlněný beránek a bambusové froté z MTX. Dovnitř jsem ještě mezi nožičky přidala vytvarovanou nudli z českého flísu. To aby se zvýšila savost. Ale je to trochu na úkor schnutí. Na druhou stranu ale flís nezasahuje do gumiček, tak to není tak hrozné. Zatím jsem testovala jen jednou a zdá se, že nejrychleji byl suchý beránek, tj, nejmíň nasál. Ale těžkou soudit, ještě materiály nejsou na maximu savosti.


A ještě poznámky k šití (i pro mne, protože už si to zase příště nebudu pamatovat): 
- střih snížit u bříška tak o 2-3 cm nebo vymyslet zmenšování, je to moc vysoké a hůř sedí
- patentky je potřeba ještě podložit další vrstvou látky, jinak se jen na úpletu moc tahají. Já jsem to samozřejmě neudělala. Tak je to ještě obšité kolem dokola patentek, aby se to zpevnilo. 
- Obšít uši kde budou patentky, nechat díru na bříšku, podle typu gumičky i na zádech. 
- našít gumičky, pozor na délku, jsou delší než říznutí odklápěcího ucha
- obšít uši kolem. Nešít kolem gumiček, pak to není kudy otočit.
-  teprve teď říznout uši odklápěcí 
- otočit
- obšít kolem dokola, začistit na bříšku
- teprve teď šít kolem gumiček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.