18. dubna 2012

Autíčkové softshelky

Žížalák má neustále málo oblečení. Hlavně když se mi vykoupe v louži nebo bahýnku, už se opravdu znovu použít nedá a musí do pračky. A soft je úžasný tím, že hned neprovlhne, takže po namočení nemusím hned převlékat nebo pádit domů. Už má zelené gaťky, ale není to moc praktická barva. Tyhle hnědé jsem střihla už asi před 10 dny, ale neustále byly zabahněné a v pračce.... Ale dobrá zpráva, fleky vidět nejsou.





 Trošku jsem se vyřádila s reflexníma nažehlovačkama  A také se omlouvám za kvalitu fotek. Buď je hezká hnědá a na ní obr svítíci fleky a nebo zas jsou barvy takové nijaké... Asi to chce lepší foťák.

Kapsy původně v plánu ani nebyly. Jenže se opět projevila česká vlastnost "já to vylepším" a dopadlo to jako obvykle špatně. Nějak jsem softky dlouho nešila a zapomněla jsem, jak se ten materiál chová. Ale zato jsem šila spoustu tepláčků. A ty se mi v pase pod nápletem zdály moc široké, tak jsem střih zúžila. Ovšem soft se netahá a bylo to přes boky prostě moc úzké. Tak jsem tam dala autíčkový výplněk z wendy. Jen úplet by byl slabý a zas jsem tam nechtěla dávat soft, bylo by to tvrdé. Ale výplněk je docela silný. A stejně má delší bundu, tak ani netáhne a obvykle se na tomto místě ani nezmáčí. 
Takže autíčka na kapsách a nažehlovačky na nohavicích. A taky nažehlovačka se jménem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.