11. února 2012

Kalhotkové plenky

Prodala jsem na bazárku spoustu Žížalákových plenek. Nějak se mi okoukaly a usoudila jsem, že nutně potřebuje nové.  Byly sice nošené jen chvilku, ale mám zas spoustu nových látek a už jsem je viděla na zadečku svého potomka. Pro zájemce ještě nějaké zbyly zde




Tak jsem sedla za stroj a šila a šila. A vyšly z toho docela roztomilé plenky. 
Některé z nich jsou volné. Nevyšly barevně přeně tak, jak jsem si vysnila, takže příště bych k nim radši udělala jiné patentky, jiné obšití...   Ale vám se třeba zrovna tahle kombinace bude moc líbit.

Teď jsou in proužky. Tyhle hnědo zelené jsou z poslední hromadky MTX a ty bílo-modré ze starší.



Ovečky z wendy  

 hilco autíčka už jsou klasika 


A dinosaurů a tyrkysových kytek už jsem měla zbyteček jen na poslední plenku. Ty jsou s prostřední vrstvou z flísu, úplet je dost slabý a jen s oboustranným froté, které dávám jinak, se tahá moc.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.