12. ledna 2012

Ještě inspirace na dárky nejen k vánocům....

Vánoce mi daly zabrat. Kolem mne spousta dětí a co by člověk neudělal pro rozzářená očíčka.






U Káji to vyhrál jednoznačně domeček. Krásná kabelka ve tvaru domečku, ke kterému jsem jí pořídila nejen hlídacího psa s boudou, ale i skládací dřevěný nábytek. Nutno podotknout, že i po vánocích je kabelka stále používaná a domeček se nestal domovem pro panenky, jak jsem čekala, ale pro maňásky všeho druhu. Také s domečkem chodí neustále nakupovat a vůbec ho nosí všude. Dneska s ním dokonce odjížděla na dovolenou a nenechalala si to vymluvit, že ho nechají doma. Moc mne to těší. Pokud byste si podobný domeček chtěli ušít, tak střih zde. Ovšem doporučuji rozměry zvětšit minimálně na 22,5x15 cm (dno)







Dalším hitem letošních vánoc byla autíčková dráha pro kluky. Ten můj si s tím hraje rád a oceňuji hlavně cestovní balení, které vypadá jako knížka. Garáže pro autíčka jsem udělala větší, protože má zatím jen větší autíčka než jsou klasické angličáky a garáže jsou i různě velké.  A vůbec jsem návod a střih brala spíš jako inspiraci. Čáry na silnici jsou našité. Ale šly by i namalovat nebo nalepit, ale takhle je to pratelné. Ještěrky a značky jsou k dispozici.




A do třetice jsou to sloni. Už jsem jich šila několik, ale stále mne děti nepřestávají udivovat, jak pozitivně na ně reagují. Je to takový měkký polštářek a asi si jeden udělám i pro sebe.
Tihle pro Pepu a Marušku.


Střih zde


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.